خرید کولر صنعتی آکسیال

Wiki Article

فن‌ها به ‌صورت محوری روی دستگاه نصب می‌شوند نقش بسیار مهمی را در ایجاد هوا با دمای مناسب بر عهده دارند. این فن‌ها موجب انتقال جریان هوا با سرعت بسیار مناسبی خواهند شد.

کولرهای آبی صنعتی دارای اجزای مختلفی می باشند که عبارتند از:

کولر صنعتی آکسیال نقش مهمی در حفظ دمای بهینه کارگاه ها و فضاهای بزرگ دارد. در این سیستم خنک کننده، شناور  به عنوان یک جزء حیاتی برای تنظیم عملکرد کولر ...

یک‌سری پدهای سلولزی دقیقاً در بخش جلویی و کناره ها همین فن‌ها نصب میشود. با عبور مقداری رطوبت از درون این پدها و روشن‌ شدن کولر، فن‌های آکسیال به چرخش در می‌آیند.

در این کولر صنعتی از فن سانتیفیوژ استفاده شده که هوا را به طور مناسب در کانال کولر توزیع می کند ,سانتیفیوژ از نوع صنعتی با پره های فن رو به جلو که از قابلیت آن, تحمل افت فشار بالا حاصل از کانال کشی های طولانی را دارا می باشد.

در کولرهای آبی صنعتی برای به گردش درآوردن آب روی پدهای سلولزی از یک پمپ آب استفاده می شود.

سپس مواردی مانند میزان مصرف انرژی، ویژگی ها، برند و مزایای کولر آبی صنعتی مد نظر، باید مورد بررسی قرار گیرد.

سرمایش فضای مورد نظر شما با هوایی مطلوب و با کیفیت و بدون آلاینده

در چنین شرایطی هر گونه آلودگی و عدم کیفیت در پد ها هم باعث آلودگی هوای محیط شده و هم کارکرد خود فن را دچار اختلال می کند. علاوه بر این باعث افزایش هزینه های شما برای تعویض و خرید فیلتر های جدید نیز می شود.

کولر تبخیری یا کولر آبی صنعتی، با استفاده از تبخیر آب موجود در مخزن شروع به خنک کردن محیط اطراف خود می کند. پمپ موجود در کولر ذرات هوا را در آب می کشد و دمای آنها را کاهش می دهد. هوای گرم آب ریخته شده روی پد ها را تبخیر می کند.

هوای خنک را در حجم بالا بطور یکنواخت در محیط توزیع می کند.

کولر آبی صنعتی بعنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات خنک کننده در فضاهایی با ابعاد بزرگتر از آپارتمانها و منازل در مناطق گرم و خشک(غیر شرجی) استفاده می شود.

شرکت سرماسان، بزرگ‌ترین تولیدکننده سیستم‌های سرمایشی در ایران است که انواع محصولات سرمایشی همچون «کولر صنعتی، سیستم‌های مه پاش، پد کولر» را با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می‌کند.

کولر صنعتی یا کولر کویری هم مانند فن صنعتی در دو نوع آکسیال و سانتریفیوژ تولید می شود. ابعاد کولر های تبخیری آکسیال معمولا کوچکتر از کولر صنعتی آکسیال کولر های سانتریفیوژ است.

Report this wiki page